14 Aralık 2012 Cuma

Bugün de IKEA günümüzdü..




Akşam yemeğinden sonra alacak bir kaç parça şey ve değişiklik olsun diye IKEA ya attık kendimizi. Her şey güzel, Aras'ın keyfi yerinde geziyorduk, ta ki çocuk bölümüne gelene kadar. Aras her zamanki gibi yazı tahtası ve kalemler çevresinde dolandı durdu..Yiyecek bölümüne gitmek için zor ikna ettik. Derken Niyazi'yle tatlı ve kahve keyfi yaptığımız sırada bir anda gözden kayboldu Aras. Ayy en çok korktuğum şey; kalabalık ortamlarda aklıma gelirdi hep başıma geldi. Niyazi bir taraftan ben bir taraftan ararken Niyazi buldu getirdi ama ben gittim geldim resmen. Ya hiç korkusu yok hep emin beni takip ediyorlar diye. Tabi ki hata bizde biliyorum da. Ne zaman uzaklaşmaktan çekinecek ki acaba o zamanları bekliyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder